tirsdag 7. februar 2017

Par #5


Dette er par nummer 5. Dei er ganske enkle, ikkje så høgt opp på leggen og ganske gode å gå med. 


Litt sånn statistikk: 
  • Karisma i farge 39, pink purple. Karisma er garnstudio sitt garn og er superwashbehandla. 
  • Strikka på pinne 3mm
  • Nokre rundar med 1x1 vridd ribb 
  • Eg strikka eit flettemønster eg fann på i fjor på eit sokkepar eg strikka før jul. Eg har berre etterligna noko eg har sett, så det er nok ikkje eit av mine heilt eigne påfunn 😉
Desse sokkane var i følge ravelry ferdige den 19 januar, noko som betyr at eg var 1/4 ferdig eller 25% av para eg har satt meg som mål å strikke var strikka ferdig den 19 januar når omlag 5.2 prosent av året var gått. Eg tenker jo at det er ganske imponerande. 

Det har blitt nokre par til etter desse, men eg har rett og slett ikkje fått tid til å skrive. Me prøvar på nytt og skrive litt meir regelmessig. Om det er noko du tenker på om desse sokkane eller om det er noko du vil eg skal skrive om så er det berre å skrive ein kommentar og så får me sjå om eg får svart deg 😀

Klem frå Karen-Oliva 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen ein kommentar til meg!