søndag 12. februar 2017

Par #6



Par nummer 6 var det første, men forhåpentligvis ikkje siste paret der eg tok eit bilete når eg heldt på med strikkinga. 
Her er paret ferdig, som i følge ravelry var den 23 januar. 

Litt statistikk: 
  • Eg brukte nesten to heile nøster av Drops Lima i fargen 4434, eller lilla som det heiter, og ein liten rest på omlag ti gram med Drops Lima i 2923, altså oker. 
  • Dei tok omlag 5 dagar å strikke. 
  • Eg brukte blondemønsteret frå sokkemønsteret I heart you av Niina Laitinen
Desse blei ikkje mine favorittsokkar, eg har prøvd dei og eg trur eg har gått med dei ein gong, men no vurderer eg nesten å gje dei vekk. Eg blei ikkje heilt begeistra for dei. 

Men men. Eg skal gje dykk ein oppdatering om dei vert gjedd vekk. 

Helsing frå Karen-Oliva! 


1 kommentar:

  1. Ja takk :)
    Eg kan gjerne overta dei :)
    Lilla, veit du :)
    Klem frå mamma

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen ein kommentar til meg!