onsdag 25. januar 2017

Par #3

Par nummer 3 blei også ferdig for ei stund sida, og det er fleire par som må bloggast som er strikka etter det. 
Livet (les: skulen) har vore ganske stress og mykje å gjere i det siste, så strikking og blogging har vore prioritert lågare. Blogginga vert nok prioritert ned heilt til eg er godt van med å gjere det. Men til sokkepar nummer 3!

Dei ser slik ut:


 Dei er strikka i brun og kvit Viking Sportsragg av ukjent årstall. Eg reknar eigentleg med at tråden er enten frå i fjor eller 2015. Mest sannsynleg 2015. Hm, ja, ein tenåring kan altså ha tråd frå fleire år sidan, men eg har ikkje tråd som eg kjøpte for tjue år sidan i og med at eg ikkje levde for 20 år sidan. Det gjer meg ei litt betre kjensle på innsida, men no er tråden endeleg strikka J
Ikkje noko avansert med desse sokkane, 10 rundar med 1x1 ribb og ein heil del omgongar med rettstrikk før eg strikka ein forsterka hæl.
Eg likar dei, dei er passe varme på skulen og fine å ha når eg chiller.

Helsing frå Karen-Oliva


Har du ei favorittsokke oppskrift eller mønster?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du vil legge igjen ein kommentar til meg!