fredag 3. mars 2017

Par #11 og #12

Me er kommen inn i dei tosifra talla og er over halvvegs til målet og sokkane er frå februar!

Par nummer 11 vart strikka av restane etter par 10


Det er ikkje så rart at eg hadde nok garn igjen til eit par til, men etter dette paret var det slutt på tråden. Og godt er det tenker eg. Endå ein gong er det veldig enkle sokkar som vert strikka. Det er heilt greit for min del at det er enkle sokkar, og eg synes det var vanskeleg å strikke inn eit mønster med desse stripene. Eg var eigentleg glad eg fekk strikka opp restane etter par #10.

Par nummer 12 var litt meir avansert, med meir retter og vronger om ein annan.
Desse sokkane er strikka i Lima, i farge 4377 som heiter Violet fonc. Det namnet var litt merkeleg. Desse sokkane er ganske behagelege å gå med og litt interessante å sjå på. Eg har strikka mønsteret på framsida av sokken og ikkje rundt heile leggen.
No vil eg lære meg ein ny hæl trur eg.

Kan du fleire typar hælar?

Helsing Karen-Oliva

1 kommentar:

  1. To nye flotte par :)
    Gleder meg til å få sjå dei.
    Stilig med striper rundt ankelen.
    Den lilla ser ut til å ha eit rutemønster :)

    SvarSlett

Takk for at du vil legge igjen ein kommentar til meg!